BIOCONSTRUCCIÓ, #casesdepalla #casasdepaja#arquitecte

dimecres, 10 de gener del 2024

2013-2023 10 anys de casetadepalla, 10 anys d'arquitectura i bioconstrucció




El setembre del 2023 va fer 10 anys que vaig acabar la construcció del meu primer projecte dissenyat i construit (per mi i voluntaris) amb fusta palla i terra, la casetadepalla.


Mirant enrere són moltes les obres que he ajudat a portar endavant i volia agrair a totes les persones que ha confiat amb mi aquest temps. La gent amb la que hem compartit i compartim camí, a les companyes amb les que hem aprés fent, a les que m'han ensenayt a a mi i als que he pogut formar jo i en definitiva a totes les que formeu part de Casetadepalla.


10 anys d'encerts , errros i molts aprenentatges!! el món de l'obra no és fàcil mai, i menys quan et surts del camí marcat i establert, però estic content de fer en el que crec, el que m'agrada i de portar la teoria a la pràctica en el meu dia a dia com arquitecte. Continuant el camí enecetat per alguns pioners fa anys i ajudant a obrir-ne per els següents.


Ara més que mai estic convençut, tant com quan vag començar, que el dissey bioclimàtic, els materials natutrals i els criteris de salut haurien de ser indispensables en qualsevol projecte d'arquitectura (en obra nova o rehabilitació) i continuo tenint les ganes  per ajudar-vos a fer-ho possible, ja que sé de sobres que és real i funciona, com tots aquest projectes han demostrat.


Bones festes i bona volta al sol!

Arnau Bujons, Desemebre de 2023

#ecoarquitectura, #bioconstrucció #casesdepalla #casadepalla #arquitecte


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada